1. home
  2. momenten
Image Description

boviII · uw feestlocatie voor gouden momenten 

van babyborrel tot productlancering · onze locatie past zich aan
momenten creëeren
Privé, publiek of bedrijfsmatig, je mag het momentum niet missen en je wil dat het moment blijft hangen.  En dan zorg je maar beter dat de basis goed zit.  En dat is net wat wij bieden: een basis.  Een blank canvas waar jij alle kanten mee op kan.  

Een algemene vergadering voor je aandeelhouders met culinaire pauze?  Check.  
Een goed geoliede pitstop voor je deelnemers van een roadtrip met parking voor hun oldtimer?  We got it.
Een uitbundig trouwfeest of een familiediner om je jubileum te vieren?  We bieden graag de locatie voor elke stap in jouw verhaal.
privé events
Intiem diner of feest met de hele familie? Onze haardzaal en orangerie zijn uw passe-partout voor de sfeer die u wil creëeren.  Beide zalen beschikken over een eigen terras omgeven door groene hagen die uw privacy garanderen.

babyshower • gender reveal • babyborrel • doopsel • verjaardag • communie • lentefeest • huwelijk • jubileum • sweet 16 • afstudeerfeest • jubileum • verlovingsfeest • kinderfeestje • koffietafel • rouwmaaltijd • vrijgezellenfeest
Image Description Image Description
publieke events 
Van eetfestijn tot expositie of lezing: onze zalen bieden licht en toegankelijkheid en dankzij de doorgeefkeuken en bars kunnen uw gasten makkelijk van hapje en drankje voorzien worden.  De 100 parkeerplaatsen rondom onze locatie zorgen dat je event een vlotte flow heeft, al van voor de voordeur.

eetfestijn • tentoonstelling • galerij • pop-up • huisshow • conferentie • boekvoorstelling • kleine optredens • persconferentie • quizavond • stand up comedy • benefiet • filmvertoning • infoavond • seniorenavond • syndicusmeeting • kerstmarkt • jobbeurs
Image Description Image Description
bedrijfsevents
U zoekt een makkelijk bereikbare locatie voor een aandeelhoudersvergadering?  Of een sfeervolle omgeving voor een productvoorstelling?  Een ruimte waar u zowel een ontspannen ontvangst kan organiseren om daarna intensief te brainstormen en af te sluiten met een after work activiteit voor uw team?  Onze feestlocatie kan deze combinatie aan: bereikbaar, flexibel en compatibel.

personeelsfeest • seminarie • productlancering • teambuilding • presentatie • workshop • aandeelhoudersvergadering • algemene vergadering • netwerkreceptie • afterwork • klantenevent • congres • nieuwjaardrink
Image Description Image Description
onze locatie · helemaal geschikt voor uw moment
een goede start is alles · alles begint bij de juiste locatie

U komt thuis bij boviII.  In een ruime villa met buitenruimtes en met groen omgeven. Door de grote raampartijen is er contact met de tuin en terrassen die ook door de openslaande ramen bij de binnenruimte kunnen betrokken worden.

De inrichting van boviII straalt rust en eenvoud uit.  De villa biedt een kleinschalige setting, maar met standing.  Elegant en huiselijk, als passe-partout voor uw gelegenheid.  Met keuzevrijheid voor de aankleding van uw feest of eenvoudige, maar warme zakelijkheid waar gewenst.

Bij boviII kiest u zelf uw event planner of kiest u om zonder eventplanner te werken.  In elk geval heeft u uw event volledig zelf in de hand, onder deskundige begeleiding van onze vaste cateraar.

boviII is makkelijk bereikbaar via de grote invalswegen en de op- en afritten van de E40 en de Ring rond Brussel zijn een korte rit verwijderd.  Er is ruime parkeergelenheid.

boviII is uw blank canvas, waar u uw event op eigen maat kan organiseren.

Image Description
privéterras en tuin
ontvangst en foto's in openlucht, of speelruimte voor de kinderen
eigen bar en doorgeefkeuken
eigen bediening aan de bar en doorgeefkeuken per zaal
vaste cateraar
wij voorzien de basis, onze cateraar voorziet voor jou de kers op de taart
+100 parkeerplaatsen
rondom de villa en tuin, met makkelijke in- en uitrit 
centrale ligging
Vlaams-Brabant, centraal tussen Oost-Vlaanderen en Brussel
vlot bereikbaar
vlotte verbinding met autosnelwegen en invalswegen
sfeervol
eenvoudige, maar sfeervolle inrichting met veel daglicht 
flexibele combinaties
naadloze overgang van receptie naar diner tot party
flexibel en zichtbaar · van pop-up tot podium
mogelijkheden bieden · om momenten te creëren
Bij boviII houden we van creëeren.  Of het nu om een concept, een nieuw hoofdstuk of een herinnering gaat.  Met een lach, verwondering, een traan of bezinning.  Om een memorabele dag of een langer verhaal.  Elke droom verdient een podium.  Elk idee heeft een platform nodig.
 
Onze zalen schakelen moeiteloos tussen pop-up winkel, gallerij en seniorendag.  Tussen benefietdiner en veiling.  Tussen ceremonie en herdenking.  We kunnen combineren of compartimenteren. 
 
Met flexibele opstellingen, grote raampartijen, intiemere woonkamersetting en cosy corners bieden we de juiste basis voor elk evenement. 
zelfbediening of bediening · u kiest
verwen je gasten · of wordt zelf verwend 
To cater or to be catered for?  That is the question.  Of liever, dat is uw keuze.  U huurt uw locatie bij ons, zonder de verplichting om met een bepaalde eventplanner samen te werken.  Onze vaste cateraar begeleidt u of werkt samen met uw eventplanner.

In beide gevallen geniet u een zorgeloze all-in formule.
Image Description

jouw stappenplan naar het perfecte event

Van idee tot herinnering: wij voorzien voor jouw moment de juiste zaal en geven suggesties voor opstelling, catering en aankleding. Zo wordt plannen eenvoudig — en je dag onvergetelijk.

kies je gelegenheid
er is altijd wel een goede reden om samen te komen, of het nu in privésfeer, publiek toegankelijk of  je zakenrelaties is
check beschikbaarheid en opties
stuur je datum, aantal genodigden en wensen door en wij checken beschikbaarheid en mogelijkheden.
zaal en opstelling
kies de haardzaal, orangerie, mezzanine of de hele villa en wij adviseren meteen de opstelling die past bij jouw programma
aankleding en catering
maak gebruik van ons netwerk om snel de DJ, special act of motivational speaker te vinden die jij zoekt
kijk hier de beschikbaarheid na
u ontvangt snel een richtprijs, vrije data en de mogelijkheden voor jouw event.  Eenvoudig, duidelijk en in alle transparantie.
vanaf € 750
tarieven per dagdeel
prijzen incl. BTW
  • eenvoudig 
  • overzichtelijk
  • transparant
  • inbegrepen optie's
  • extra's 

vragen zijn er om te beantwoorden